dagmar, defining, advertising, goals, measured, advertising, results

Co oznacza: trzech części. Bada oddziaływania na konsumentów poszczególnych czynników. Definicja DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results słownik.

Czy przydatne?

Definicja DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results

Definicja z ang. DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results, z niem. DAGMAR - Definieren von Werbeziele für Mess Werbung Ergebnisse.

Co to jest: Schemat określania celów reklamy wykorzystywany do oceny jej rezultatów. Zasadniczo jest złożony z trzech części. Bada oddziaływania na konsumentów poszczególnych czynników kampanii promocyjnej (nazwa towaru, opakowanie, reklama i tym podobne). Czynniki te konfrontuje z czynnikami przeciwnymi (zakłócającymi kampanię promocyjną) na przykład konkurencją. W tym celu tworzy odpowiednie ekipy nabywców. Celem badania jest zakwalifikowanie odbiorcy kampanii promocyjnej do określonego tupu nabywcy, poprzez co można stwierdzić w jakim stopniu kampania reklamowa może wpłynąć na zakup reklamowanego produktu

Definicje jak DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results ze słownika ekonomicznego na .