Co znaczy Kolejni partnerzy dołączają do Royal Clubu
Słownik: Prestiżowy program lojalnościowy w ciągu 6 miesięcy pozyskał wielu partnerów. Atrakcyjna oferta przyciąga następne obiekty z całego państwie. Systematycznie wzrasta także liczba użytkowników karty klubowej.
Definicja:
Program lojalnościowy Royal Club, będący własnością spółki Netmedia, powstał z myślą o wszystkich tych, którzy aktywnie spędzają wolny czas, podróżując, uprawiając sport, chodząc do restauracji, i klubów. Odbiorcami karty klubowej są w pierwszej kolejności przedsiębiorcy, kadra menedżerska, a również przedstawiciele wolnych zawodów, dlatego znajdujące się w ofercie obiekty i propozycje zostały starannie dobrane tak, by uczestnicy programu mieli zawsze zapewniony najwyższy standard obsługi i wypoczynku po najlepszej cenie.
„wedle naszymi prognozami liczba przedmiotów na terenie całego państwie, które zdecydowały się na członkowstwo w tym prestiżowym klubie, systematycznie rośnie. Jakiś czas temu przekroczyliśmy granicę 400, co tylko utwierdza nas w przekonaniu co do słuszności tego przedsięwzięcia. Równocześnie cały czas zgłaszają się do nas nowe spółki, różnorodne pod względem wielkości i lokalizacji, wyrażające chęć uczestnictwa w programie” - mówi Edyta Skoczeń, Project Manager Royal Club.
narastające zainteresowanie programem to w pierwszej kolejności sukces zniżek oferowanych członkom klubu. Jak widać na przykładzie dotychczasowych klubowiczów, są one gwarantem wzrostu zainteresowania poszczególnymi przedmiotami, a w dalszej kolejności przywiązania klientów na sporo lat.
W ostatnim czasie do programu lojalnościowego przystąpiło kilka znanych, warszawskich restauracji. Warto wymienić chociażby: Santorini, Mirador, Meltemi, Forteca, Jazz Bistro, Zen Jazz Bistro i Absynt. Z branży turystycznej na uczestnictwo w klubie zdecydowały się między innymi: Hotel „Siedlisko Morena” w Starych Juchach, krakowski Hotel „Artur”, i „Jelenia Struga Day” Spa we Wrocławiu.
W bogatej bazie ofert programu znajdują się między innymi:: hotele, resorty SPA, sklepy z markową odzieżą, restauracje, karczmy i placówki sportowe. Klienci indywidualni chcący nabyć kartę klubową Royal Club, i właściciele spółek pragnący przystąpić do programu mogą uzyskać konieczne wiadomości, wysyłając zapytanie ze strony internetowej www.royalclub.pl. Na stronie popularny jest również regulamin uczestnictwa w programie i korzystania z karty.
„wedle naszymi prognozami liczba przedmiotów na terenie całego państwie, które zdecydowały się na członkowstwo w tym prestiżowym klubie, systematycznie rośnie. Jakiś czas temu przekroczyliśmy granicę 400, co tylko utwierdza nas w przekonaniu co do słuszności tego przedsięwzięcia. Równocześnie cały czas zgłaszają się do nas nowe spółki, różnorodne pod względem wielkości i lokalizacji, wyrażające chęć uczestnictwa w programie” - mówi Edyta Skoczeń, Project Manager Royal Club.
narastające zainteresowanie programem to w pierwszej kolejności sukces zniżek oferowanych członkom klubu. Jak widać na przykładzie dotychczasowych klubowiczów, są one gwarantem wzrostu zainteresowania poszczególnymi przedmiotami, a w dalszej kolejności przywiązania klientów na sporo lat.
W ostatnim czasie do programu lojalnościowego przystąpiło kilka znanych, warszawskich restauracji. Warto wymienić chociażby: Santorini, Mirador, Meltemi, Forteca, Jazz Bistro, Zen Jazz Bistro i Absynt. Z branży turystycznej na uczestnictwo w klubie zdecydowały się między innymi: Hotel „Siedlisko Morena” w Starych Juchach, krakowski Hotel „Artur”, i „Jelenia Struga Day” Spa we Wrocławiu.
W bogatej bazie ofert programu znajdują się między innymi:: hotele, resorty SPA, sklepy z markową odzieżą, restauracje, karczmy i placówki sportowe. Klienci indywidualni chcący nabyć kartę klubową Royal Club, i właściciele spółek pragnący przystąpić do programu mogą uzyskać konieczne wiadomości, wysyłając zapytanie ze strony internetowej www.royalclub.pl. Na stronie popularny jest również regulamin uczestnictwa w programie i korzystania z karty.