widgety agencji 8fh co to jest
Definicja: znajdujących zastosowanie na światowych platformach komunikacyjnych jak: iGoogle.

Czy przydatne?

Co znaczy Widgety agencji 8Fish

Słownik: Na polskim rynku działalność rozpoczął podmiot – spółka 8Fish - specjalizująca się w przygotowywaniu internetowych i systemowych widgetów reklamowych znajdujących zastosowanie na światowych platformach komunikacyjnych jak: iGoogle, Netvibes
Definicja: Agencja interaktywna Autentika wydzieliła spółkę 8Fish Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością dedykowaną produkcji widgetów - obiektów graficznych interfejsu użytkownika programów komputerowych umożliwiających komunikację programu z użytkownikiem. Spółka 8Fish (www.8fish.pl) jest jedynym na polskim rynku podmiotem specjalizującym się w tym segmencie rynku reklamy on-line.

Dotychczas zespół 8Fish przygotował kilkadziesiąt widgetów dostosowanych do różnych platform komunikacyjnych powstałych zarówno na zamówienie klientów, jak i autorstwa pracowników 8Fish. Są wśród nich widgety z informacjami o repertuarze kin, programie TV, wynikach Lotto, wynikach sportowych, kursach walut, a również ułatwiającymi dostęp do aukcji Allegro, czy także Wikipedii.

Więcej przykładów tutaj.

8Fish przygotowuje widgety bezpośrednio na zlecenie klientów, jak także opracowuje kompleksowe strategie zastosowania widgetów w działaniach promocyjnych.
Zainteresowanie tą nową metodą Viral marketingu widoczne jest od kilku miesięcy na rynku Stanów Zjednoczonych, a również Europy Zachodniej. Rynek widgetów jest uważany za jeden z w najwyższym stopniu przyszłościowych w reklamie internetowej. W marcu br. BusinessWeek donosił, iż niektórzy marketerzy uważają potencjał reklamowy widgetów za bardziej obiecujący w działaniach skierowanych do społeczności internetowych, niż wyświetlane tam bannery reklamowe. Wg ekspertów, widgety w lepszy sposób angażują użytkowników Internetu i pozwalają im budować zindywidualizowaną treść przekazów informacyjnych.


„ Potrzeby polskich internautów szybko rosną. Trzeba cały czas szukać nowych form dotarcia do użytkowników Internetu – mówi Michał Samojlik, Autentika. Podążając za trendami światowymi, zdecydowaliśmy się umożliwić naszym klientom pełne zastosowanie tej niestandardowej formy reklamy. Zwiększamy tym samym efektywne i nietuzinkowe dotarcie Klientów do grup celowych, zarówno w Internecie, jak i na pulpitach mechanizmów operacyjnych”.


w momencie obecnej 8Fish przygotowuje Widgety niemalże na wszystkie dostępne platformy, które pozwalają na ich zastosowanie, w tym. iGoogle, Netvibes, Facebook, Windows Vista, Mac OS X, i na wszystkie platformy blogowe udostępniające sposobność umieszczania widgetów.


Na bazie własnych widgetów, 8Fish w niedługim czasie uruchomi wytwór reklamowy dla spółek umożliwiający promocję przez sieć autorskich widgetów 8Fish.


„Polscy reklamodawcy dostrzegą lada okres potencjał reklamowy widgetów. To jest najbliższa klientowi forma reklamy, która oprócz samego przekazu reklamowego dostarcza użytkownikom informacji, których potrzebują. Narastające zainteresowanie stronami typu iGoogle, czy rozwijanie blogów poprzez użytkowników, potwierdzają nasze spostrzeżenia i niosą ze sobą niesamowity potencjał reklamowy” – dodaje Michał Samojlik.


Działania 8Fish wychodzą również poza rynek polski, gdzie aktualnie bardzo silnie używana jest ta forma reklamy
  • Dodano:
  • Autor: