najdroĺ»sze domeny co to jest
Definicja: Spis najdroĹĽej sprzedanych domen na Ĺ›wiecie słownik.

Czy przydatne?

Co znaczy NAJDROŻSZE DOMENY

Słownik: Spis najdroĹĽej sprzedanych domen na Ĺ›wiecie.
Definicja: Jak wszystko, co nowe, zysk z lokaty kapitaĹ‚u w domeny internetowe jest bardzo niepewny. Mimo to wielu pionierów tego biznesu ulokowaĹ‚o spore Ĺ›rodki finansowe i nikt na tym jeszcze nie straciĹ‚. Oczywiste jest, ĹĽe za awangardÄ… pójdÄ… tĹ‚umy, o czym moĹĽemy siÄ™ przekonać na aukcjach, gdzie widać coraz wiÄ™cej domenowych tworów z kosmicznymi cenami. Rynek domen rozpoczyna wiÄ™c nabierać ludowego charakteru, a jako, ĹĽe rynek ten jest bardzo podobny do rynku nieruchomoĹ›ci, kaĹĽdy z nas musi sobie znaleźć miejsce w cyberprzestrzeni. Coraz wiÄ™cej ludzi rozpoczyna zakĹ‚adać własne interaktywne siedliska oferujÄ…c produkty, usĹ‚ugi czy cokolwiek innego i wyszukuje dla siebie najlepszych miejsc. Mimo, ĹĽe standardy do okreĹ›lania wartoĹ›ci domen sÄ… w trakcie rozwoju, to wĹ‚aĹ›nie ci, którzy ryzykujÄ…, osiÄ…gnÄ… w przyszĹ‚oĹ›ci najwiÄ™cej korzyĹ›ci, dlatego ĹĽe nazwy domen sÄ… unikatowe i rynek się kurczy. Przedstawiona spis okreĹ›la wg mojej wiedzy stan domen sprzedanych powyĹĽej 1 000 000 dolarów na 01.05.2007r.















































































































































































































Nazwa domeny Stawka Rok
sex.com 14 000 000$ 2006
diamond.com 7 500 000$ 2006
bussines.com 7 500 000$ 1999
beer.com 7 500 000$ 2004
casino.com 5 500 000$ 2003
asseenontv.com 5 100 000$ 2002
korea.com 5 000 000$ 1999
shop.com 3 500 000$ 2005
worldwideweb.com 3 500 000$ 1996
altavista.com 3 350 000$ 1999
wine.com 3 300 000$ 1999
software.com 3 200 000$ 2005
eshow.com 3 000 000$ 1999
loans.com 3 000 000$ 1999
vodka.com 3 000 000$ 2006
creditcards.com 2 750 000$ 2004
dotnology.com 2 500 000$ 2000
tom.com 2 500 000$ 2000
autos.com 2 200 000$ 1999
coupons.com 2 200 000$ 1999
britain.com 2 000 000$ 2000
celebrities.com 2 000 000$ 2000
express.com 2 000 000$ 1999
telephone.com 2 000 000$ 2000
savings.com 1 900 000$ 2000
mortage.com 1 800 000$ 2000
branson.com 1 600 000$ 2006
deposit.com 1 500 000$ 2000
cameras.com 1 500 000$ 2006
tanberg.com 1 500 000$ 2007
fly.com 1 500 000$ 2000
marketingtoday.com 1 500 000$ 1999
vip.com 1 400 000$ 2003
men.com 1 320 000$ 2003
feedback.com 1 200 000$ 2000
mercury.com 1 100 000$ 2004
wallstreet.co 1 030 000$ 1999
fish.com 1 020 000$ 2005
topix.com 1 000 000$ 2007



































































PamiÄ™tajmy, ĹĽe domeny zostaĹ‚y zakupione z rozmaitych przyczyn. Czynniki motywujÄ…ce nabywców do zapĹ‚acenia tych wartoĹ›ci sÄ… przypisane do dziaĹ‚alnoĹ›ci nabywców. NaleĹĽy wiedzieć jednak, ĹĽe wiÄ™kszość tych domen zawiera sĹ‚owa główne, a wartość domen odzwierciedla zwrot z inwestycji, jaki moĹĽe osiÄ…gnąć nabywca.

Korneliusz Wieteska
Agencja Interaktywna Sylyx Sp. z o.o