Co znaczy F1 dzięki ING Explains bez tajemnic
Słownik: ING uruchamia „ING Explains” – serię krótkich filmów, dzięki którym fani Formuły 1 otrzymują dostęp do świata swojego ulubionego sportu i zespołu ING Renault F1. Co czeka fanów F1 - zdradza Piotr Utrata, rzecznik ING Banku Śląskiego.
Definicja:
Skąd pomysł na filmiki o formule 1?
Jako czołowy sponsor F1m chcemy przybliżać naszym klientom fascynujący świat tego sportu. W zeszłym roku w ramach „ING Explains”, na stronie www.f1.ing.pl publikowaliśmy teksty opisujące tematy powiązane z f1, zespołem, bolidem. Gdyż cieszyły się one sporym zainteresowaniem, w tym roku postanowiliśmy poszerzyć formułę projektu o filmy. Dlatego możemy w jeszcze bardziej atrakcyjny sposób pokazywać kulisy F1.
Co będziemy mieli okazję w nich zobaczyć?
W drugiej serii zobaczymy druga część filmu – Robota w F1. Co do reszty – nie mogę w tej chwili zdradzić szczegółów, lecz z pewnością znowu pokażemy świat F1 od kuchni.
„ING Explains” debiutuje trzema filmami o długości trzech min. każdy. Następne trzy filmy będą miały premierę wczesną jesienią tego roku. Kiedy będziemy mogli zobaczyć kolejne?
Mamy nadzieję, iż filmy o F1 będą się cieszyły zainteresowaniem fanów i miłośników tego sportu. Jeżeli tylko będzie zapotrzebowanie - będziemy myśleć o dalszych odcinkach.
Czy zamierzacie ciągnąć dalej temat formuły i przybliżać polskim klientom banku? Przyznajmy, iż dotychczas w mediach królowało BMW...
ekipa ING jest sponsorem Formuły1 od listopada 2006 roku. Podpisano wtedy trzyletnią umowę sponsoringową między Ekipą ING i Zespołem Renault F1, który odtąd nazywa się „ING Renault F1 Team”. Wspólnie z objęciem sponsoringiem tytularnym Grand Prix Węgier w 2008 roku, >>ekipa ING potwierdziła własne zaangażowanie w Formułę 1, jak także własną pozycję jednego z wiodących sponsorów tego sportu.
aktualnie jesteśmy czołowym sponsorem F1. Wspieramy branding na torze wyścigowym jak i kontynuujemy sponsoring Zespołu ING Renault F1. Eksponując nasz branding liczącej ponad 850 mlnów osób publiczności F1 i będąc obecni w 15 z 17 państwoów goszczących Grand Prix, zwiększamy rozpoznawalność globalnej marki ING.
Skuteczność realizowanej strategii potwierdzają wyniki niezależnego badania przeprowadzonego wśród 16 000 osób w 32 państwach. Pokazują one, iż w 2007 roku Formuła 1 wpłynęła na przyrost globalnej świadomości marki ING i przyczyniła się do spójnego i pozytywnego postrzegania spółki.
>>>ekipa ING w ramach swojego zaangażowania w F1 pokazuje kulisy tego sportu również w Polsce. Do 7 sierpnia nasi Klienci mogą wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są wyjazd na Grand Prix Włoch i spotkanie z członkiem Zespołu ING Renault F1, Fernando Alonso. W zeszłym roku w Polsce gościł Heikki Kovaleinen a w Warszawie odbyło się Roadshow. Szczególną okazją do promowania naszej marki w Polsce jest również wyścig Grand Prix na Węgrzech. Bogate wiadomości i materiały na temat świata Formuły 1 znajdują się na specjalnie przygotowanej dla polskich kibiców stronie www.f1.ing.pl. Co ponadto przygotowaliśmy dla polskich fanów F1 w tym sezonie, nie możemy jeszcze zdradzić.
Wszystkie filmiki obejrzycie już wkrótce na naszej stronie. Inicjatywa ING Banku jest sugerowana poprzez extremium.eu
Jako czołowy sponsor F1m chcemy przybliżać naszym klientom fascynujący świat tego sportu. W zeszłym roku w ramach „ING Explains”, na stronie www.f1.ing.pl publikowaliśmy teksty opisujące tematy powiązane z f1, zespołem, bolidem. Gdyż cieszyły się one sporym zainteresowaniem, w tym roku postanowiliśmy poszerzyć formułę projektu o filmy. Dlatego możemy w jeszcze bardziej atrakcyjny sposób pokazywać kulisy F1.
Co będziemy mieli okazję w nich zobaczyć?
W drugiej serii zobaczymy druga część filmu – Robota w F1. Co do reszty – nie mogę w tej chwili zdradzić szczegółów, lecz z pewnością znowu pokażemy świat F1 od kuchni.
„ING Explains” debiutuje trzema filmami o długości trzech min. każdy. Następne trzy filmy będą miały premierę wczesną jesienią tego roku. Kiedy będziemy mogli zobaczyć kolejne?
Mamy nadzieję, iż filmy o F1 będą się cieszyły zainteresowaniem fanów i miłośników tego sportu. Jeżeli tylko będzie zapotrzebowanie - będziemy myśleć o dalszych odcinkach.
Czy zamierzacie ciągnąć dalej temat formuły i przybliżać polskim klientom banku? Przyznajmy, iż dotychczas w mediach królowało BMW...
ekipa ING jest sponsorem Formuły1 od listopada 2006 roku. Podpisano wtedy trzyletnią umowę sponsoringową między Ekipą ING i Zespołem Renault F1, który odtąd nazywa się „ING Renault F1 Team”. Wspólnie z objęciem sponsoringiem tytularnym Grand Prix Węgier w 2008 roku, >>ekipa ING potwierdziła własne zaangażowanie w Formułę 1, jak także własną pozycję jednego z wiodących sponsorów tego sportu.
aktualnie jesteśmy czołowym sponsorem F1. Wspieramy branding na torze wyścigowym jak i kontynuujemy sponsoring Zespołu ING Renault F1. Eksponując nasz branding liczącej ponad 850 mlnów osób publiczności F1 i będąc obecni w 15 z 17 państwoów goszczących Grand Prix, zwiększamy rozpoznawalność globalnej marki ING.
Skuteczność realizowanej strategii potwierdzają wyniki niezależnego badania przeprowadzonego wśród 16 000 osób w 32 państwach. Pokazują one, iż w 2007 roku Formuła 1 wpłynęła na przyrost globalnej świadomości marki ING i przyczyniła się do spójnego i pozytywnego postrzegania spółki.
>>>ekipa ING w ramach swojego zaangażowania w F1 pokazuje kulisy tego sportu również w Polsce. Do 7 sierpnia nasi Klienci mogą wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są wyjazd na Grand Prix Włoch i spotkanie z członkiem Zespołu ING Renault F1, Fernando Alonso. W zeszłym roku w Polsce gościł Heikki Kovaleinen a w Warszawie odbyło się Roadshow. Szczególną okazją do promowania naszej marki w Polsce jest również wyścig Grand Prix na Węgrzech. Bogate wiadomości i materiały na temat świata Formuły 1 znajdują się na specjalnie przygotowanej dla polskich kibiców stronie www.f1.ing.pl. Co ponadto przygotowaliśmy dla polskich fanów F1 w tym sezonie, nie możemy jeszcze zdradzić.
Wszystkie filmiki obejrzycie już wkrótce na naszej stronie. Inicjatywa ING Banku jest sugerowana poprzez extremium.eu