fiata bravo dostaniesz co to jest
Definicja: dla potencjalnych klientów szczególny program zachęt słownik.

Czy przydatne?

Co znaczy Kup Fiata Bravo, dostaniesz Becikowe.

Słownik: To nie nowy pomysł koalicji rządowej, a przedstawicieli koncernu Fiat.
Z okazji wejścia na rynek nowego modelu Fiata o nazwie Bravo koncert szykuje dla potencjalnych klientów szczególny program zachęt.
Definicja: Wg planów władz Fiata nowe Bravo ma zawalczyć o rynek z takimi markami jak Toyota i Volkswagen.

Poprzednik Bravo, schemat Stilo, który pojawił się na rynku w 2001 r. miał podobne ambicje.
Zapowiadany jako hit mający zdominować swój segment aut, okazał się co najmniej w Polsce rynkową porażką. Głównym wyróżnikiem Stilo było bogate wyposażenie w wersji podstawowej i mnogość elektroniki. Pomimo wielkich nakładów reklamowych Stilo było za drogie jak na portfele Polaków. Fiat kojarzony dotychczas z niską jakością swoich samochodów i atrakcyjną ceną, w razie Stilo nie trafił zupełnie w oczekiwania klienta. Główna zachęta do zakupu samochodu, którą mogła być właśnie niższa niż u konkurencji cena, została więc już na wstępie odrzucona.
Późniejsze próaby zmniejszania ilości wyposażenia, a poprzez to również ceny, na mało się zdały. Fiat Stilo przegrał zdecydowanie w rankingu sprzedaży nie tylko z Toyotą Corollą, do której chciał był porównywany, lecz również z samochodami koncernów francuskich i niemieckich. Stilo nie cieszył się również powodzeniem na rynku wtórnym. Wszystko to za sprawą dużej straty wartości samochodu. Kto chce kupić auto, które później trudno jest sprzedać za satysfakcjonujące kapitał?

Po tej lekcji koncern postanowił szukać nieco innej drogi do kieszeni klienta. Aczkolwiek nie znamy jeszcze precyzyjnych cen modelu Bravo na tle konkurencji, Fiat przygotował dla potencjalnych klientów szczególny program o nazwie "Baby dodatek". Nabywca nowego Bravo otrzyma kredyt na zero proc., niezależnie od długości kredytowania i specjalne ubezpieczenie, które ma zagwarantować klientowi, iż ubezpieczyciel pokryje za niego wszystkie pozostałe do spłaty raty.
Warunek jest jeden. W okresie 12-36 miesięcy od zakupu parze, która nabyła Bravo musi urodzić się dziecko. Na pierwszy rzut oka brzmi to jak następna propozycja pro socjalna. Dla klienta to jest atrakcyjna oferta czy jednak dla Fiata również? Pomysł może okazać się dość ryzykowny.
jeżeli co 10 klient, który zakupił samochód, wykorzysta przysługujące mu prawo do zwrotu rat kredytu, może się okazać, iż promocja zamiast przynieść przyrost sprzedaży przyniesie spółce utraty. Co wówczas? Czy koncern z niej zrezygnuje i tym samym wytrąci sobie z ręki niewątpliwy atut sprzedażowy?

Jeszcze kilka lat temu Fiat stał w obliczu bankructwa. Spadająca sprzedaż samochodów, kłopoty z wysokimi kosztami napraw i mała gama samochodów zachwiały pozycją tego jednego z największych koncernów samochodowych Europy. Teraz Fiat ma nadzieję na powrót na szczyt.
wielkie nadzieje wiąże właśnie w nowym Bravo. Jedynym modelem Fiata, który od lat cieszy się powodzeniem jest Punto. To jednak zbyt niewiele, by wyprowadzić koncern na prostą.
schemat Panda po krótkim sukcesie rynkowym przegrał zarówno z konkurencją małych samochodów z Azji jak i z zalewem niedrogich, używanych aut za granicy. Nikt rozsądny nie wyda na nową Pandę 30-35 tys., kiedy za te same kapitał może nabyć kilkuletni, znacząco większy i komfortowy samochód.

Sprzedaż Bravo ma ruszyć w kwietniu. Już pierwsze miesiące pokażą czy szumne zapowiedzi podbicia rynku nie pozostaną tylko w sferze życzeń władz koncernu. Czy powstanie atrakcyjnego, lecz dość kosztownego programu zachęt nie jest oznaką tego, iż sami przedstawiciele Fiata nie są pewni sukcesu Bravo? O tym dowiemy się wkrótce
  • Dodano:
  • Autor: