ekspansja outletu gdańsku co to jest
Definicja: słownik.

Czy przydatne?

Co znaczy Ekspansja outletu w Gdańsku

Słownik: Znani polscy producenci - odzieżowy Aryton i obuwniczy Nord dołączają do sklepów outletowych w Fashion House Outlet Centre w Gdańsku.
Definicja: Wzmocnią listę krajowych marek aktualnych w centrach wyprzedażowych, w których produkty dostępne są poprzez cały rok po cenach obniżonych o 30-70 procent Sklepy polskich spółek stanową już ponad połowę spośród wszystkich salonów w outletach w Gdańsku, Piasecznie i Sosnowcu.

Liczba sklepów w centrach Fashion House w Gdańsku, w Piasecznie i w Sosnowcu stale wzrasta. Prócz znanych na całym świecie Nike, Mexx, Wrangler, Vero Moda czy Quicksilver, coraz silniejszą grupę stanowią polskie marki. Krajowi producenci pod względem jakości i oferty są konkurencyjni wobec zagranicznych spółek, zaczynają również szukać nowych formuł sprzedaży. Jednym z coraz popularniejszych rozwiązań jest uruchamianie salonów w centrach outletowych.

- Moda na centra typu outlet przyszła do Polski ze Stanów Zjednoczonych i Europy Zachodniej. Wspólnie z nią w outletach pojawili się zaznajomieni z formułą wyprzedażową właściciele zagranicznych marek. Polscy producenci w obliczu nowego dla nich zjawiska musieli zdecydować, czy otworzyć outletowe punkty, czy poczekać i sprawdzić, jak centra przyjmą się Polsce – mówi Katarzyna Czapran, marketing manager Fashion House Outlet Centre w Gdańsku.

Polskie marki stanowią już ponad połowę ze wszystkich spółek aktualnych w gdańskim outlecie. Od stworzenia centrum w 2005 roku ich liczba uległa podwojeniu. Podobnie kształtują się proporcje marek w pozostałych centrach sieci Fashion House. Obecnie w outlecie w Piasecznie, największym w Polsce centrum tego typu, na ponad 100 sklepów, prawie 60 stanowią krajowe spółki, tymczasem w 2005 roku było ich raptem 16. W Fashion House Sosnowiec po zakończeniu rozbudowy – we wrześniu br. - polskie marki stanowić będą 60 procent ze wszystkich spółek.

- Ostatnio można zauważyć ważną zmianę podejścia polskich producentów do sklepów w centrach outletowych. Wzorem zachodu, zaczynają wydzielać je jako odrębne jednostki biznesowe i próbują podnosić standardy operacyjne tych sklepów, dbając o wystrój, wizualizację witryn, zaopatrzenie, obsługę klienta, wszystko na najwyższym poziomie, takim jak w razie sklepów szablonowych – komentuje Cezary Półtorak, Retail Operations Manager, Fashion House Outlet Centre.

odpowiednikiem mogą być Aryton i Nord, polskie marki uruchamiające właśnie własne punkty w gdańskim centrum outletowym. Pierwsza z nich poszerza ofertę prestiżowych sklepów dla kobiet, druga, to producent obuwia popularnego również między innymi w Rosji, Kanadzie, Australii i Niemczech.

Produkty w centrach Fashion House stanowią nadwyżki produkcyjne, końcówki serii albo kolekcji, i modele unikatowe, niedostępne w szablonowych punktach sprzedaży. Wedle filozofią centrum typu outlet, asortyment we wszystkich sklepach podlega całorocznym obniżkom cen o 30-70 procent ###
  • Dodano:
  • Autor: