johnnie walker biznes mixer co to jest
Definicja: słownik.

Czy przydatne?

Co znaczy Johnnie Walker Biznes Mixer „10 kroków do biznesu“

Słownik: 9 kwietnia 2008 r. – w Lublinie odbędzie się spotkanie w ramach ogólnopolskiego programu Johnnie Walker Biznes Mixer „10 kroków do biznesu“.
Definicja: Interes Mixer to nowatorski program skierowany do młodych przedsiębiorców i ludzi, którzy marzą o założeniu własnej spółki. Całoroczny program obejmuje serię wyjątkowych spotkań, na których młodzi ludzie mają szansę używać z porad najwybitniejszych praktyków polskiego biznesu. Gośćmi I edycji byli między innymi Grażyna Kulczyk, Zbigniew Niemczycki, Tad Witkowicz i Janusz Palikot. Na II edycję złoży się cykl 10 spotkań poświęconych głównym obszarom z zakresu budowania pozycji własnej spółki – wspólnie stworzą one kompendium “10 kroków do biznesu”. 9 kwietnia w Lublinie młodzi przedsiębiorcy spotkają się z Profesorem Rafałem Ohme, wykładowcą Instytutu Psychologii PAN i Szkoły Wyższej Psychologii Socjalnej, na dyskusji pt. „Uwierz w siebie i efektywnie zarządzaj własną spółką – psychologia biznesu!“. Dotychczas odbyło się już 5 spotkań Johnnie Walker Interes Mixer: z Panem Maciejem Grabskim, Panem Andrzejem Blikle, z Rektorem Krzysztofem Pawłowskim, z Panem Tomaszem Czechowiczem i z Panem Maciejem Szczechurą. Program jest partnerskim przedsięwzięciem marki Johnnie Walker Red Label, która wedle filozofią „Keep Walking” od lat wspiera młodych, ambitnych ludzi, dążących z pasją do realizacji marzeń, i Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.


Idea programu

Johnnie Walker Interes Mixer to seria nowoczesnych spotkań biznesowych. Skierowany do młodych aktywnych ludzi, studentów i przedsiębiorców, program ma w nowatorski sposób odpowiedzieć na ich potrzeby – zainspirować do działania i utworzyć nowe możliwości rozwoju. Interes jest jak koktajl, mix wielu składników – spotykają się w nim ludzie i marzenia, pomysły i pasje, odrobina ryzyka z rozsądkiem i doświadczeniem… Trzeba je dobrze połączyć, aby osiągnąć efekt. Interes Mixer ma za zadanie tego właśnie dokonać! Mixuje młodych, pełnych pasji ludzi i ich pomysły z wiedzą i doświadczeniem największych gwiazd polskiej przedsiębiorczości. Program, jest elementem globalnej idei „Keep Walking”, w ramach której Johnnie Walker Red Label od lat wspiera młodych ludzi, którzy nieustannie dążą do rozwoju, a ich działaniom towarzyszy pasja i przełamywanie barier. W I edycji programu młodzi ludzie spotkali się między innymi z Grażyną Kulczyk, Zbigniewem Niemczyckim, Tadem Witkowiczem, Januszem Palikotem czy Tomaszem Szpikowskim, którzy opowiadali o swojej drodze ku sukcesowi biznesowemu
i przekonywali, iż mimo przeszkód, jakie napotyka się na drodze, warto sięgać wysoko
i realizować biznesowe marzenia. Gośćmi II edycji będą dynamiczni managerowie, eksperci w dziedzinach, związanych z budowaniem pozycji rynkowej spółek, którzy przekażą młodym przedsiębiorcom praktyczną wiedzę z głownych regionów kierowania.


system programu

Spotkania z serii Johnnie Walker Interes Mixer odbywają się w 10 największych ośrodkach akademickich w Polsce: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu, Trójmieście, Lublinie, Toruniu, Bydgoszczy i Białymstoku. Każde wydarzenie złożona jest z 2 części. Pierwsza część to popołudniowe interaktywne spotkanie
z autorytetem polskiego biznesu. Młodzi przedsiębiorcy, mają okazję porozmawiać
z gościem na prawdziwie partnerskiej stopie – zadać pytania, wymienić doświadczenia, lecz również skonsultować własne pomysły. Druga, wieczorna część to nieformalna okazja do integracji dynamicznych młodo-biznesowych środowisk.
W II edycji programu Johnnie Walker Interes Mixer chcemy ponownie zaprosić młodych biznesmenów na spotkania organizowane we współpracy z regionalnymi ośrodkami AIP. Każde spotkanie będzie poświęcone innemu tematowi z zakresu budowania własnej spółki - wspólnie utworzą one cykl “10 kroków do biznesu”. Wśród dyskutowanych regionów znajdą się między innymi tworzenie biznesplanu, angażowanie inwestorów, wprowadzenie spółki na rynek zagraniczny, budowa marki, identyfikowanie nisz rynkowych, szacowanie ryzyka etc. Johnnie Walker Interes Mixer po raz następny da młodym przedsiębiorcom sposobność spotkania z autorytetami i wybitnymi praktykami biznesu” i partnerskiej dyskusji, pozwalającej na swobodną wymianę poglądów i doświadczeń.

W organizowanych w 10 miastach Polski spotkaniach Johnnie Walker Interes Mixer mogą wziąć udział nie tylko członkowie AIP, lecz również studenci i młodzi ludzie zainteresowani biznesem. Wiadomości o wydarzeniach Interes Mixer trafią za pośrednictwem plakatów
i ulotek na liczne uczelnie i do Biur Karier. Chętni do udziału w programie mogą zgłaszać się na witrynie internetowej: www.biznesmixer.pl.


Organizatorzy programu

Program jest owocem pasji i filozofii, łączącej współtworzących go partnerów – Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości i markę Johnnie Walker Red Label.

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości to największa w Polsce organizacja promująca przedsiębiorczość wśród młodych ludzi – jej pionierskie działania odnoszą niepowtarzalne sukcesy. Poprzez 3 lata działalności w ramach AIP rozpoczęło działalność niemal 500 spółek założonych poprzez młodych ludzi. AIP przeprowadziły setki szkoleń, konsultacji, udzieliły wsparcia merytorycznego i grantów kilku tysiącom osób planujących start własnego biznesu. Co nadzwyczajnie istotne, sama Fundacja AIP została założona poprzez młodych ludzi – pełnych pasji, aktywnych i gotowych do tego, aby pokazać innym, jak mogą spełniać własne marzenia.
Johnnie Walker Red Label, wedle globalną ideą „Keep Walking”, od lat wspiera młodych, aktywnych ludzi, którzy pragną rozwijać własne pasje i zainteresowania, i krok po kroku dążą do spełnienia marzeń. Prestiżową nagrodą Johnnie Walker Keep Walking Award, wyróżnia znakomite osoby, które odważnie kroczą w kierunku wyznaczonego celu, mierząc się z przeszkodami, jakie napotykają na drodze. Jednym z laureatów tej nagrody został w 2005 r. Dariusz Żuk, Prezes i założyciel AIP. Marka od 3 lat współpracuje z Fundacją AIP, wspierając ją w realizacji głownych dla organizacji programów.
II edycja partnerskiego projektu Johnnie Walker Interes Mixer, mającego na celu inspirowanie młodych przedsiębiorców do dalszego rozwoju, jest dowodem na bliskość ideową i długofalowe zaangażowanie obu partnerów – zarówno marki, jak i AIP.

Sylwetki Gości Honorowych

„Znajdź własną niszę – jaki interes wybrać?“ (Warszawa, 20 listopad 2007 r.)
Pan Maciej Grabski jest doświadczonym inwestorem przedsiębiorstw wczesnych faz rozwoju. W 1995 r., wspólnie z Markiem Borzestowskim i Jackiem Kawalcem, założył Wirtualną Polskę. Raptem 5 lat później zajmował 32. pozycję na liście 100 najbogatszych Polaków tygodnika "Wprost". Aktualnie jest prezesem największego w Polsce funduszu kapitału zalążkowego – Business Angel Seedfund

„kierowanie kompleksową jakością“ (Kraków, 17 grudnia 2007 r.)
Od 1995 r. Pan Prof. Andrzej Blikle jest prezesem zarządu rodzinnej spółki A. Blikle
Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością, którą z poziomu jednej cukierni w momencie objęcia, rozwinął do 17.
z wykształcenia matematyk a z pasji innowator o zacięciu pedagogicznym. Wykłada na kursach menedżerskich organizowanych poprzez Warszawski Klub Rotariański przy współudziale Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. W swojej spółce wdrożył
z sukcesem Kompleksowe ;;kierowanie Jakością (z angielskiego: TQM)

„Klucz do sukcesu – nauka przedsiębiorcy“ (Katowice, 28 stycznia 2008 r.)
Dr Krzysztof Pawłowski jest twórcą Wyższej Szkoły Biznesu - National-Louis University
w Nowym Sączu, a od 1996 r. również założycielem i rektorem Wyższej Szkoły Biznesu
w Tarnowie. Senator I i II kadencji RP, wieloletni członek Prezydium Krajowej Izby Gospodarczej. W latach 1997-2000 pełnił funkcję przewodniczącego Konferencji Rektorów Uczelni Niepaństwowych, a od września 1999 jest członkiem Porady Dyrektorów Polsko – Amerykańskiej Fundacji Wolności, Autor dziesiątek artykułów na temat kierowania nauką i transformacji mechanizmu edukacyjnego w Polsce.

„Pierwszy mln – finansowanie biznesu“ (Wrocław, 5 luty 2008 r.)
Tomasz Czechowicz - w wieku 20 lat był jednym z założycieli i prezesem zarządu JTT Computer, swego czasu jednego z największych producentów komputerów
w Polsce. 10 lat póżniej założył pierwszy polski fundusz venture capital inwestujący w branży informatycznej i internetowej. Od 2000 r. fundusz MCI Management jest notowany na GPW. W jego portfolio jest ponad 20 spółek, w tym notowane na giełdzie serwisy internetowe Bankier.pl i TravelPlanet.pl. Pan Czechowicz jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i studiów MBA
na University of Minnesota.

„Jak zbudować mocną markę – efektywny marketing“ (Poznań, 11 marca 2008 r.)
Maciej Szczechura - Wiceprezes Zarządu eurobanku. Doświadczenie zawodowe zdobywał w agencji Corporate Profiles DDB. Od marca 2004 roku dyrektor Departamentu Marketingu eurobanku, a następnie dyrektor zarządzający. Zrealizował ponad
50 kampanii reklamowych. Jego prace wyróżniono między innymi nagrodami Effie, Lampart, Marketer Roku. W eurobanku odpowiada za marketing, Centrum Obsługi Klienta, PR,
a również za projekty powiązane z Mecenatem AIP. Studiował na wydziale Służących Nauk Socjalnych na Uniwersytecie Warszawskim.
  • Dodano:
  • Autor: