bird ubiera hotele ib co to jest
Definicja: rozpoznawalność marki pośród klientów słownik.

Czy przydatne?

Co znaczy Red Bird ubiera hotele IBIS

Słownik: Pracownicy wszystkich dziewięciu hoteli IBIS w Polsce będą ubierani poprzez łódzką firmę Red Bird. To jeden z projektów, który ma wspomagać rozpoznawalność marki pośród klientów.
Definicja:

W ramach współpracy sieć hoteli IBIS dostała zapaski, koszule i kamizelki szyte na specjalne zamówienie wg najnowszych wzorów, jak również obrandowane i specjalnie przygotowane markowe ubrania – koszulki polo Cottonfield – z których korzystają kelnerzy hotelowych restauracji. Odzież zaprojektowaną i przygotowaną poprzez Red Bird będzie można zobaczyć również u kierownictwa i pracowników recepcji. Specjalnie przygotowana odzież cechuje się najwyższą jakością i europejskim wzornictwem. Spójna polityka wizerunkowa wszystkich 9 hoteli ma wspomóc budowanie pozycji rynkowej i odpowiednie pozycjonowanie marki w branży hotelarskiej.



Odzież spółki Red Bird używana do celów reklamowych jak i korporacyjnych niezmiennie charakteryzuje się wysoką jakością. Wyroby z logo służą określonym celom marketingowym jak również identyfikacji pracowników z spółką, w której pracują.



„Dla działalności takich instytucji jak hotele nadzwyczajnie ważne jest tworzenie pozytywnych skojarzeń wśród klientów. Standard obsługi tak ceniony w naszej branży to również wygląd i rozpoznawalność naszych pracowników. Jednak te przedmioty wizerunkowe jak wszystkie inne, by spełniać własną rolę muszą być odpowiedniej jakości” – mówi Magda Domaracka młodszy specjalista do spraw Hotelu IBIS.



Coraz więcej polskich przedsiębiorstw odchodzi od niedrogich wyrobów na rzecz mało droższych, a jakościowo nieporównywalnie lepszych wytwórów światowych spółek. Łódzka Red Bird zajmuje się wykonywaniem odzieży do celów reklamowych, korporacyjnych i wizerunkowych przy zastosowaniu wytwórów, uznanych światowych marek i takich jak Jackpot, Cottonfield, Jansport, Puma, Hannah, Salewa, Henri Lloyd, Camel, Springfield, PacSafe czy akcesoriów Samsonite.



„Na szczęście mijają czasy, w których przeważał pogląd, iż odzież reklamowa musi być niedroga. Takich „prezentów” nikt już nie chce nosić. Musi być zatem zrobiona starannie, estetycznie, modnie i z dobrych materiałów. Do tego typu przedsięwzięć musimy podchodzić z rozmysłem, wciąż pamiętając o wzbudzaniu pozytywnych skojarzeń wśród klientów.” – dodaje Arkadiusz Majewski – właściciel Red Bird



Sieć Hotelowa Ibis utworzona w 1974 roku, jest obecnie liderem na europejskim rynku hoteli ekonomicznych. Sieć hoteli Ibis liczy ponad 700 hoteli w 37 państwach. Marka Ibis oferuje wszelakie wygody i usługi hotelu klasy ekonomicznej za atrakcyjną cenę tak, by sprostać oczekiwaniom Klientów zarówno w czasie podróży w celach biznesowych, jak i w czasie wyjazdów turystycznych.

  • Dodano:
  • Autor: