pozycjonowanie] dobór słów co to jest
Definicja: wskutek przesycania stron tymi słowami, jednak wybrane wyszukiwarki nadal biorą je pod.

Czy przydatne?

Co znaczy [pozycjonowanie] Dobór słów kluczowych

Słownik: Dobór słów kluczowych można powiedzieć, iż jest "pierwszym krokiem" w pozycjonowaniu stron internetowych. Wybrane wyszukiwarki zwyczajnie ignorują je, wskutek "przesycania stron" tymi słowami, jednak wybrane wyszukiwarki nadal biorą je pod uw
Definicja: Co kryje się za wyrażeniem: dobór słów głownych?

Jednym wyrazem: dobra pozycja w wyszukiwarkach, a rozwijając to dalej: popularność Twojej witryny w internecie, zyski ze stron i "respekt" pośród innych stron. Lecz tak aby tak było, nie wystarczy jedynie dobry dobór słów głownych ale odpowiednia budowa strony, niewiele linków wychodzących, odpowiednia częstotliwość powtarzania słów głownych, skuteczny opis, skuteczny tytuł strony, wiele linków zwrotnych do Twojej witryny i sporo więcej.

Od czego zacząć?

jeśli Twoja spółka istnieje już dłuższy moment i posiada dużo klientów, możesz dzwonić do każdego z nich z zapytaniem odnośnie słów głownych, jeżeli z kolei jest nową spółką - poszukaj w wyszukiwarkach spółki z podobną działalnością, z podobnej branży i popatrz co znajduje się w źródle strony w tagu:

<meta name="keywords" content="jakieś słowa główne" />

Możesz tak analizować poszczególne strony spółek i w ten sposób odnaleźć odpowiednie słowa główne. Słowa główne powinny być odzwierciedleniem działalności Twojej spółki, w przeciwnym razie Twoja witryna może zostać potraktowana jako witryna spamerska, co może wiązać się z karą pieniężną.

Przykład słów głownych dla strony internetowej spółki z branży rur:

rury, producent rur, rury profilowane, rury stalowe, rury aluminiowe, rury, walcówka, stalowa, przewodowa, gazowa, instalacyjna, konstrukcyjna, profil, kwadratowy, prostokątny, owalny, eliptyczny, otwarty, równoramienny, nierównoramienny, półzamknięty, zetowy, kitowy, szczególny, cienkościenny, teownik, zetownik, ceownik, dwuteownik, kątownik, ościeżnica, taśma, walcowana, ocynkowana, ogniowo, głębokotłoczna, tłoczna, arkuszowa, bednarka, łezkowa, żeberkowa

następnym metodą na trafny wybór słów głownych jest "twoja wyobraźnia". Wyobraź sobie jakie słowa główne wpisali aby Twoi klienci bądź zainteresowani Twoją spółką, witryną. Pamiętaj, iż Twoi klienci mogą wpisywać zupełnie inne słowa niż ty to sobie wyobraziłeś. Zwróć uwagę na to o co pytają się Twoi klienci w czasie rozmów telefonicznych, być może wymieniają jakiś wytwór, usługę bądź markę. Mogą być to być następne słowa główne.

Mam nadzieję, iż czytając ten artykuł notowałeś już własne słowa główne, jeżeli nie to do dzieła!

na pewno masz już długą listę, ale można ją znacznie "odchudzić" i zoptymalizować
>jeśli powtarzają ci się jakieś fragmenty w wyrazach na przykład:

rury, rury stalowe, rury aluminiowe, rury profilowane, rury prostokątne

Możesz usunąć słowo rury z następnych wyrażeń. Twoje słowa główne powinny wyglądać następująco:

rury, stalowe, aluminiowe, profilowane, prostokątne

>>jeśli uważasz, iż któryś zwrot ma duże znaczenie, pozostaw go bez zmian.

Konstrukcja i budowa słów

Czytając ten artykuł pewnie zwróciłeś uwagę na to, iż wszystkie słowa zostały napisane małymi literami, a to dlatego, bo przeciętny internauta wpisuje je właśnie z małej litery (skraca mu to czas). Niektóre wyszukiwarki rozróżniają małe i duże litery, więc wpisując zapytanie do wyszukiwarki na przykład:: rury stalowe, może dać zupełnie inne wyniki niż wpisanie słowa: Rury stalowe. >>>jeśli wybierasz odpowiednie słowa dokonuj tyle kombinacji ile jest możliwych, gdyż ludzie szukający czegoś w internecie wpisują znacząco więcej słów w formularzu. Np. osoba szukająca producenta rur aluminiowych nie wpisze: rury aluminiowe, ale producent rur metalowych. Równie możliwe jest, iż wpisze więcej słów i dlatego właśnie powinieneś rozważyć wszystkie możliwe słowa. Należy zwrócić uwagę czy w najwyższym stopniu popularne słowa główne występują w liczbie mnogiej czy także pojedynczej, gdyż również wpisanie rury profilowane może dać inny rezultat od rura profilowana.

Na Twoją stronę będą trafiać osoby poszukujące konkretnych informacji, co oznacza, iż mogą to byś takie osoby, które nie znają się na Twojej branży. Powinieneś uwzględnić również słowa z błędami ortograficznymi, tak aby osoba, która wpisze coś z błędem mogła trafić na Twoją stronę. Np.: ktoś chce znaleźć informacji na temat reklamy zewnętrznej (nie zna się na tej branży), więc wpisuje

outdor

Proszę zwrócić tutaj na konstrukcję tego słowa: ono jest błędnie napisane, ponieważ powinno być outdoor. Ta mała literówka da całkowicie inne wyniki niż outdoor. Dlatego także powinieneś uwzględnić słowa pisane z błędem

w najwyższym stopniu dostępne słowa

przewarzająca część wyszukiwarek oferuje bezpłatne statystyki > w najwyższym stopniu popularnych słów głownych wpisywanych do wyszukiwarek. To jest bardzo dobra narzędzie dla Ciebie.

Link do statystyk Google: https://adwords.google.com/select/KeywordSandbox .

Wpisujesz główne wyraz główne na przykład::: rury. Po chwili ukazuje się cała spis przeciwieństwoów i ich popularność.
Ludzie regularnie wpisują pytania. Zadbaj o to, by na Twojej stronie w meta tagu (keywords) znalazły się pytania powiązane dziedziną działalności Twojej spółki na przykład::::

Co są to rury profilowane?, Gdzie się produkuje rury? i tym podobne

Uwaga końcowa

Nie wpisuj nigdy słów głownych nie związanych tematycznie z zawartością Twojej strony albo dziedziną działalności Twojej spółki gdyż może to zostać potraktowane jako spam. Patrz: Test na spam

Więcej na ten temat poczytasz w Portalu o reklamie
  • Dodano:
  • Autor: