Definicja DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results
Co to jest: Schemat określania celów reklamy wykorzystywany do oceny jej rezultatów. Zasadniczo jest złożony z trzech części. Bada oddziaływania na konsumentów poszczególnych czynników kampanii promocyjnej (nazwa towaru, opakowanie, reklama i tym podobne). Czynniki te konfrontuje z czynnikami przeciwnymi (zakłócającymi kampanię promocyjną) na przykład konkurencją. W tym celu tworzy odpowiednie ekipy nabywców. Celem badania jest zakwalifikowanie odbiorcy kampanii promocyjnej do określonego tupu nabywcy, poprzez co można stwierdzić w jakim stopniu kampania reklamowa może wpłynąć na zakup reklamowanego produktu
Definicje jak DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results ze słownika ekonomicznego na D.
- Definicja Depozyt Zabezpieczający:
- Co to jest Stawka, którą inwestor musi wpłacić otwierając pozycję na rynku terminowym. Suma ta wynosi określony proc. wartości kontraktu dagmar - defining advertising goals for measured advertising results co znaczy.
- Definicja Dumping:
- Co to jest Proceder sprzedaży towarów za granicę po cenach nie dorównujących kosztom. Służy uatrakcyjnieniu artykułów i podtrzymaniu bądź zwiększeniu poziomu produkcji dagmar - defining advertising goals for measured advertising results krzyżówka.
- Definicja Dyskontowa Stopa:
- Co to jest Parametr procentowy stanowiący fundament do oszacowania dyskonta dagmar - defining advertising goals for measured advertising results co to jest.
- Definicja Dewaluacja:
- Co to jest Wywołany decyzją rządu jednorazowy spadek wartości waluty krajowej dagmar - defining advertising goals for measured advertising results słownik.
- Definicja Denominacja:
- Co to jest Wymiana waluty na kapitał o niższych nominałach przy równoczesnym zachowaniu dotychczasowych cen towarów i usług dagmar - defining advertising goals for measured advertising results czym jest.