Co znaczy Pompidou. How To Create.
Słownik: Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, a więc ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
Definicja:
"How to create", to pytanie, na które butik kreatywny Pompidou odpowiada swoim klientom przez nowe inspiracje, niekonwencjonalne materiały i formy wyrazu. "Przepis na Pompidou? Wiemy, jak należy zmierzyć się z rzeczywistością, by nasze pomysły były wykonywane na najwyższym poziomie. Wdrażamy nietypowe rozwiazania, nazwy i strategie", podsumowuje misję Pompidou Sebastian Wełdycz.
Profil Pompidou, to szeroko rozumiany brand care a więc: identyfikacja i strategia brandu, pozycjonowanie i repozycjonowanie produktu, koncepcje nowych marek i ich wprowadzanie na rynek, keyvisual artwork, kreacja animacyjna, komunikacja on-line, monitoring nowych trendów i zjawisk konsumenckich.
Pompidou stworzyli ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży public relations, marketingowej, kreacyjnej i prepressowej, pracujący przedtem zarówno w korporacjach, sporych agencjach sieciowych, jak i małych studiach. Funkcję prezesa Pompidou i dyrektora kreatywnego objął Sebastian Wełdycz. W własne struktury Pompidou włączyło agencję Republiqa. Obecną na rynku od blisko dwóch lat agencję public relations prowadziły Kamila Kosmaczewska i Agata Małysz-Wełdycz. W Pompidou objęły kolejno funkcje: dyrektora działu Public Relations i dyrektora działu Client Service.
"Dla Pompidou wyraz kreacja łączy w sobie sporo obiektów. Kreacja, to nie tylko powszechnie rozumiane "projektowanie graficzne". Design zajmuje bardzo istotne miejsce, lecz musi powstawać w towarzystwie odpowiedniej strategii, przy dobrym wsparciu PR, pod okiem profesjonalistów swobodnie poruszających się w otoczeniu marki. Te wszystkie przedmioty są w jakiś sposób od siebie uzależnione, więc muszą być doskonale spójne, uzupełniające się. Tylko w wypadku, kiedy nasz zespół tworzą eksperci zarówno z branży PR, marketingowej i kreatywnej, jesteśmy w stanie zapewnić klientowi kompleksową obsługę na najwyższym poziomie", mówi Sebastian Wełdycz.
W najbliższym czasie Pompidou rozpocznie pierwszą rekrutację
Profil Pompidou, to szeroko rozumiany brand care a więc: identyfikacja i strategia brandu, pozycjonowanie i repozycjonowanie produktu, koncepcje nowych marek i ich wprowadzanie na rynek, keyvisual artwork, kreacja animacyjna, komunikacja on-line, monitoring nowych trendów i zjawisk konsumenckich.
Pompidou stworzyli ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży public relations, marketingowej, kreacyjnej i prepressowej, pracujący przedtem zarówno w korporacjach, sporych agencjach sieciowych, jak i małych studiach. Funkcję prezesa Pompidou i dyrektora kreatywnego objął Sebastian Wełdycz. W własne struktury Pompidou włączyło agencję Republiqa. Obecną na rynku od blisko dwóch lat agencję public relations prowadziły Kamila Kosmaczewska i Agata Małysz-Wełdycz. W Pompidou objęły kolejno funkcje: dyrektora działu Public Relations i dyrektora działu Client Service.
"Dla Pompidou wyraz kreacja łączy w sobie sporo obiektów. Kreacja, to nie tylko powszechnie rozumiane "projektowanie graficzne". Design zajmuje bardzo istotne miejsce, lecz musi powstawać w towarzystwie odpowiedniej strategii, przy dobrym wsparciu PR, pod okiem profesjonalistów swobodnie poruszających się w otoczeniu marki. Te wszystkie przedmioty są w jakiś sposób od siebie uzależnione, więc muszą być doskonale spójne, uzupełniające się. Tylko w wypadku, kiedy nasz zespół tworzą eksperci zarówno z branży PR, marketingowej i kreatywnej, jesteśmy w stanie zapewnić klientowi kompleksową obsługę na najwyższym poziomie", mówi Sebastian Wełdycz.
W najbliższym czasie Pompidou rozpocznie pierwszą rekrutację