nikt zbiera znaczków co to jest
Definicja: Zastępuje ją komunikacja przez pocztę elektroniczną. Czy nikt nie zbiera już znaczków.

Czy przydatne?

Co znaczy Czy nikt nie zbiera już znaczków?

Słownik: Nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem znaczek pocztowy. Maila za to sprawdzałem 5 min. temu. Tradycyjna korespondencja powoli odchodzi w przeszłość. Zastępuje ją komunikacja przez pocztę elektroniczną. Czy nikt nie zbiera już znaczków?
Definicja: Poczta elektroniczna dla wielu mlnów ludzi na całym świecie stanowi fundamentalne narzędzie komunikacji. Dla marketerów regularnie stanowi jedno z najskuteczniejszych narzędzi reklamy. Nie dziwne więc, iż moda na mailingi dotarła również do Polski.

W technice liczy się człowiek

Na naszym rynku pojawiły się mechanizmy umożliwiające kompleksowe kierowanie kampaniami mailingowymi. W branży rozpoczyna być coraz większa konkurencja. Należy jednak zwrócić uwagę, iż same narzędzia tutaj nie wystarczą. Dają sukces synergii dopiero po zebraniu odpowiedniej bazy e-mail i odpowiednim zaplanowaniu kampanii.

Kto ma to zrobić?

Agencje interaktywne i internetowe domy mediowe regularnie proponują klientom wykorzystanie e-mail marketingu w toku prowadzenia kampanii internetowych?

To proste – mailing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi reklamy online. Kampanie prowadzone z wykorzystaniem e-mail marketingu regularnie są rozliczane w modelu CPL – Cost Per Lead. Ten mechanizm rozliczeń jest coraz częściej wybierany poprzez klientów. Agencja w tym wypadku pobiera jedynie prowizję za konkretne efekty podejmowanych działań. Pozwala to wnioskować, iż efektywność e-mail marketingu stale utrzymuje się na wysokim poziomie.

Kto to czyta?

Trudno znaleźć wśród internautów osobę, która aczkolwiek raz nie przeczytała maila reklamowego albo nie zapoznała się z treścią newslettera. Mailing daje duże możliwości dostosowywania struktury ekipy docelowej. W razie form reklamowych tego typu odpowiednie sformułowanie treści i zawartego w niej przekazu, mają główne znaczenie. To pomiędzy innymi wywołało większą specjalizację w gronie zawodowych copywriterów. Część z nich skupiła się na realizacji wyłącznie projektów interaktywnych. Ich zasadniczą część zajmują właśnie mailingi.

Tradycyjna czy elektroniczna?

Odpowiedź jest prosta. Elektroniczna. Dlaczego? Ponieważ nie strajkuje.





  • Dodano:
  • Autor: