dzięki, explains, tajemnic

Definicja: Renault F1. Co czeka fanów F1 - zdradza Piotr Utrata, rzecznik ING Banku Śląskiego słownik.

Czy przydatne?

Co znaczy F1 dzięki ING Explains bez tajemnic

Słownik: ING uruchamia „ING Explains” – serię krótkich filmów, dzięki którym fani Formuły 1 otrzymują dostęp do świata swojego ulubionego sportu i zespołu ING Renault F1. Co czeka fanów F1 - zdradza Piotr Utrata, rzecznik ING Banku Śląskiego.
Definicja: Skąd pomysł na filmiki o formule 1?

Jako czołowy sponsor F1m chcemy przybliżać naszym klientom fascynujący świat tego sportu. W zeszłym roku w ramach „ING Explains”, na stronie www.f1.ing.pl publikowaliśmy teksty opisujące tematy powiązane z f1, zespołem, bolidem. Gdyż cieszyły się one sporym zainteresowaniem, w tym roku postanowiliśmy poszerzyć formułę projektu o filmy. Dlatego możemy w jeszcze bardziej atrakcyjny sposób pokazywać kulisy F1.

Co będziemy mieli okazję w nich zobaczyć?

W drugiej serii zobaczymy druga część filmu – Robota w F1. Co do reszty – nie mogę w tej chwili zdradzić szczegółów, lecz z pewnością znowu pokażemy świat F1 od kuchni.

„ING Explains” debiutuje trzema filmami o długości trzech min. każdy. Następne trzy filmy będą miały premierę wczesną jesienią tego roku. Kiedy będziemy mogli zobaczyć kolejne?

Mamy nadzieję, iż filmy o F1 będą się cieszyły zainteresowaniem fanów i miłośników tego sportu. Jeżeli tylko będzie zapotrzebowanie - będziemy myśleć o dalszych odcinkach.

Czy zamierzacie ciągnąć dalej temat formuły i przybliżać polskim klientom banku? Przyznajmy, iż dotychczas w mediach królowało BMW...

ekipa ING jest sponsorem Formuły1 od listopada 2006 roku. Podpisano wtedy trzyletnią umowę sponsoringową między Ekipą ING i Zespołem Renault F1, który odtąd nazywa się „ING Renault F1 Team”. Wspólnie z objęciem sponsoringiem tytularnym Grand Prix Węgier w 2008 roku, >>ekipa ING potwierdziła własne zaangażowanie w Formułę 1, jak także własną pozycję jednego z wiodących sponsorów tego sportu.

aktualnie jesteśmy czołowym sponsorem F1. Wspieramy branding na torze wyścigowym jak i kontynuujemy sponsoring Zespołu ING Renault F1. Eksponując nasz branding liczącej ponad 850 mlnów osób publiczności F1 i będąc obecni w 15 z 17 państwoów goszczących Grand Prix, zwiększamy rozpoznawalność globalnej marki ING.

Skuteczność realizowanej strategii potwierdzają wyniki niezależnego badania przeprowadzonego wśród 16 000 osób w 32 państwach. Pokazują one, iż w 2007 roku Formuła 1 wpłynęła na przyrost globalnej świadomości marki ING i przyczyniła się do spójnego i pozytywnego postrzegania spółki.

>>>ekipa ING w ramach swojego zaangażowania w F1 pokazuje kulisy tego sportu również w Polsce. Do 7 sierpnia nasi Klienci mogą wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są wyjazd na Grand Prix Włoch i spotkanie z członkiem Zespołu ING Renault F1, Fernando Alonso. W zeszłym roku w Polsce gościł Heikki Kovaleinen a w Warszawie odbyło się Roadshow. Szczególną okazją do promowania naszej marki w Polsce jest również wyścig Grand Prix na Węgrzech. Bogate wiadomości i materiały na temat świata Formuły 1 znajdują się na specjalnie przygotowanej dla polskich kibiców stronie www.f1.ing.pl. Co ponadto przygotowaliśmy dla polskich fanów F1 w tym sezonie, nie możemy jeszcze zdradzić.

Wszystkie filmiki obejrzycie już wkrótce na naszej stronie. Inicjatywa ING Banku jest sugerowana poprzez extremium.eu