nowa marka mebli odpowiedzią co to jest
Definicja: konkurencji słownik.

Czy przydatne?

Co znaczy NOWA MARKA MEBLI ODPOWIEDZIĄ NA OCZEKIWANIA KLIENTÓW

Słownik: Poniższy artykuł traktuje o rynku meblowym w Polsce, zawiera również treści o pojawieniu się „nowego gracza”, który w ważny sposób zagrozić konkurencji
Definicja:


Po wstąpieniu Polski w struktury UE, branża meblowa w naszym państwie zyskała nowe, potężne rynki zbytu, w których nie ma żadnych przeszkód celnych i handel owymi dobrami jest łatwiejszy w każdym aspekcie. Co więcej, będzie jeszcze bardziej przyjazny i prostszy dla przedsiębiorców w chwili, gdy Polska przyjmie wspólna walutę europejską. Tak, więc przed tym obszarem działalności naszej gospodarki rysują się obiecujące perspektywy rozwoju.
aktualnie, Polska jest trzecim dostawcą mebli na rynek europejski W tempie rozwoju eksportu mebli wyprzedzają nas jedynie Chiny. Polska eksportuje rocznie meble za ok. 8 mldów dolarów, a więc ponad 16 mldów złotych – to prawie 10% budżetu naszego państwie.. Nasze fabryki są trzecim głównym dostawcą mebli na rynek europejski, gdzie trafia produkcja o wartości ok. 5 mldów euro - wynika z danych spółki PricewaterhouseCoopers.
W 2007 roku nadwyżka eksportowa była szacowana na ok. 19 mldów złotych. W tempie wzrostu eksportu tego sektora Polaków przewyższają jedynie Chińczycy.
Wartość produkcji sprzedanej polskiego przemysłu meblarskiego w 2007 roku wzrosła o ok. 8% i wg nieopublikowanych jeszcze danych osiągnęła poziom 24 miliardy złotych. Mamy wszelakie dane, tak aby kontynuować sukcesy polskiego przemysłu meblarskiego. Potrzeba do tego systematycznej, przyjaznej i skutecznej współpracy producentów mebli, dostawców materiałów płytowych, producentów drewna i władz państwowych – powiedział Maciej Formanowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli. W polskim przemyśle meblowym zatrudnionych jest ponad 118 tys. osób. Udział tego sektora w tworzeniu PKB jest w Polsce ponaddwukrotnie wyższy od średniej dla państwoów europejskich. >>aktualnie przekracza 2,1%.
Warto zauważyć, co zresztą widać gołym okiem, iż rynek ten będzie się permanentnie rozwijał, a na pewno ma ku temu wielkie szanse. Po pierwsze, parametr bezrobocia w Polsce obniża się znacząco z roku na rok, co generuje automatycznie więcej kapitału na rynku i w kieszeniach konsumentów. Po wtóre, rynek budowlany w naszym państwie ma jedną z lepszych, jak nie idealną, koniunkturę od czasu przejścia do gospodarki kapitalistycznej.
następny argument uzasadniający moją wiedzę jest taki, że każdy, kto marzy o własnych „czterech kątach” i ma pracę, musi podjąć się bardzo trudnego, choć przyjemnego zadania, a mianowicie wystroju swojego „gniazdka”. A jednym z obiektów wystroju każdego domu czy mieszkania (elementem immanentnym) jest wybór mebli do każdego z pomieszczeń użytkowych (chyba, iż ktoś żyje w eremitorium i jest zdeklarowanym pustelnikiem.
W większości domów wizytówką i punktem, w którym spędza się przewarzająca część wolnego czasu, czy to z racji na wypoczynek, czy to z racji na różnego rodzaju przyjęcia, spotkania rodzinne, i tym podobne – jest salon. Ta część mieszkania, przez budowanie w poprzednim ustroju „domów z betonu”, nie tyle została potraktowana po macoszemu, co w ogóle wykreślona z szumnych, nazwijmy to, projektów architektonicznych. Dlatego także, w tym być może należy upatrywać dążenia coraz większej liczby naszych rodaków tęsknoty za przestronnym pomieszczeniem, które mogłoby być używane do przeróżnych celów, a w pierwszej kolejności mogło zaistnieć jako sui generis wizytówką wręcz całego mieszkania.
spółka, która dostarczyła na rynek nowy wytwór, to „>>spółka – córka”, powstałej w roku 1980 spółki „MARBET” w Bielsku-Białej. Realizując konsekwentnie przyjętą przedtem strategię, ;>>>spółka w 2007 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży o 15% lepsze aniżeli w roku poprzednim, – a więc 137 mln zł. Spółka posiada wysoki pieniądze własny w wysokości 58,8 mln zł.
Ta „ ;>>>>spółka – córka” to „MARBETSTYLE”. Oferuje ona na początek rozłożysty fotel i zgrabną sofę. To są meble wyróżniające się nie tylko oryginalnym wzornictwem, ale zdecydowanie silną osobowością, która nadaje szerszemu otoczeniu (nie tylko pomieszczeniu, w którym się znajdują) jak w najwyższym stopniu współczesny klimat. Komplet ten przeznaczony jest zarówno do wnętrz prywatnych, jak i do reprezentacyjnych i wysublimowanych hallów, klubów, czy nawet przeróżnego rodzaju scenografii. Pamiętać należy o tym, iż Blisko 75% wszystkich klientów sklepów meblowych to osoby poniżej 45 roku życia. To w pewnym stopniu tworzy grupę docelową, potencjalnych klientów na wspomniany wytwór (w takim wieku są ludzie, którzy w czasach poprzedniego ustroju byli młodzi, regularnie stawali się rekinami (bądź tylko rekinkami) biznesu, ludzie mobilni, koegzystujący w swoich wyborach z najnowszymi trendami w szeroko rozumianym świecie mody, liczy się dla nich praktyczność rozwiązań, dynamika wnętrza, spędzanie wolnego czasu w środowisku, które nie jest dla nich obce, ciężkie (tym mogłyby być na przykład, meble stylizowane na barok, czy także epokę wiktoriańską).
Przedstawiany powyżej podmiot gospodarczy nie koncentruje się tylko na produkcji mebli najwyższej jakości (od 14 lat prowadzi intensywną współpracę w ramach całościowej produkcji dla lidera rynku w kreowaniu nowoczesnych wnętrz na całym Świecie – spółką IKEA), ale prowadzi również szereg różnych projektów i rodzajów działalności związanych z takimi rzeczami jak: innowacyjne produkty i technologie dla budownictwa i ekologii, jest prężnym organizmem w uzyskiwaniu patentów w Urzędzie Patentowym, dla pomiędzy innymi takich wytwórów jak następuje:
1) konstrukcja podwyższająca i wzmacniająca w szczególności wały powodziowe,
2) sposób wytwarzania mieszanki dla drogownictwa,
3) sposób wytwarzania spoiwa asfaltowego i spoiwo asfaltowe
4) masa ognioochronna
5) sposób utylizacji płynnych odpadów w szczególności toksycznych i szkodliwych.
Po przedstawieniu powyższych informacji, można się zorientować, iż ; ;>>>>>spółka ta, jest bardzo poważnym zagrożeniem dla podmiotów istniejących zarówno na rynku krajowym, jak i w pewnym sensie zagranicznym. Ma za sobą potężną spółkę, która nie ogranicza się do jednego rodzaju działalności, więc może, choć nie musi, pokusić się nawet na bardziej albo mniej ryzykowne działania, czy projekty. Doświadczenie zdobyte poprzez nią owocuje tym, iż „ ; ;>>>>>>spółka – córka”, nie popełni już raz „przerabianych” błędów dotyczących, czy to strategii rozwoju, czy innych, związanych z prowadzeniem działalności z takim rozmachem. Wszystko to bierze się stąd, że wartość nowej marki jest oparta właśnie na dotychczasowym doświadczeniu i pozycji marki „MARBET” na rynku.