głupie reklamy skuteczne co to jest
Definicja: Oglądając jak każdy jeden Polak telewizję, spotkałem się z pewną reklamą środka.

Czy przydatne?

Co znaczy Głupie reklamy, czy skuteczne?

Słownik: Oglądając jak każdy jeden Polak telewizję, spotkałem się z pewną reklamą środka chemicznego do szamba.
Definicja: Na pierwszy rzut oka ta reklama zaczęła mnie denerwować i nadal mnie denerwuje. Jednak utkwiła mi w pamięci. A to już efekt, jeśli reklama zostanie zapamiętana poprzez odbiorcę i zostanie kojarzona z tym wytworem.

kolejnym krokiem przy skuteczności reklamy to jest, by potencjalny klient dokonał zakupu.

W reklamach przeprowadzane są tysiące mechanizmów psychologicznych i to od nich zależy czy reklama odniesie efekt.

Dlatego przy tworzeniu reklamy, bierze się także psychologów. To oni wyznaczają scenariusz reklamy i jej typ: czy to będzie reklama pragmatyczna, czy romantyczna.

Potencjalny klient ponieważ zaobserwowaniu reklamy i po zapamiętaniu tej marki, przez tak zwany niemądre albo śmieszne przedmioty w reklamie zada sobie po pewnym czasie pytanie: "A może tj. naprawdę dobre?",. "Może warto tego spróbować?" , "A zaryzykuje i kupię!". Regularnie takie pytanie zostaje zadawane po rozmowie ze znajomym, który poleca potencjalnemu klientowi ten wytwór. Działa to na zasadzie reakcji łańcuchowej. A więc ten potencjalny klient po zakupie tego produktu, może spotkać innego znajomego i wtedy poleci mu również ten sam wytwór i tak dalej

Możemy zaobserwować to na sobie. Spróbujmy w momencie jakiejś głupiej reklamy sprawdzić co się dzieje z naszą podświadomością. Niby reklama do nas nie dociera, jednak w podświadomości jest ona odbierana. I po pewnym czasie ta podświadomość "odzywa się"
Na tym bazuje skuteczność reklamy
  • Dodano:
  • Autor: