trade marketer patronem co to jest
Definicja: 2008r. w Warszawie słownik.

Czy przydatne?

Co znaczy "Trade Marketer" patronem Kongresu "What`s going on in retailing?"

Słownik: Magazyn "Trade Marketer" jest patronem medialnym Kongresu menedżerów sieci sprzedaży, organizowanego poprzez Informedia Polska w dniach 12-13 czerwca 2008r. w Warszawie.
Definicja: Udział w Kongresie potwierdziło ponad 150 osób z takich spółek jak: REAL, TESCO, JERONIMO MARTINS, COCA-COLA, Ekipa ŻYWIEC, MAKRO CASH & CARRY, WYBOROWA, ŻABKA, NESTLE, COTY POLSKA, JOHNSON & JOHNSON, TCHIBO, PEPSI COLA I WIELU INNYCH. Wydarzenie należy do jednego z największych w Polsce spotkań kadry zarządzającej i menadżerów najwyższego szczebla spółek sektora handlu detalicznego branży FMCG.

główne zagadnienia Kongresu:

* Rozwój sektora handlu w Europie Środkowej i Wschodniej,
* Przyrost wydateków pracy w Europie Środkowo-Wschodniej: jego następstwa dla branży i proponowane środki zaradcze,
* Badanie aktualnej kondycji handlu detalicznego w Europie Środkowej i Wschodniej - propozycje optymalizacji międzynarodowej współpracy handlowej,
* Stosunki Producent - Detalista w państwach CEE,
* Sieci detaliczne - wyzwania, kierunki rozwoju, korzystne rozwiązania,
* Wsparcie technologiczne i logistyczne rozwoju handlu detalicznego w Polsce i innych państwach CEE.

" Kongres "What's going on in Retailing?!" stanowi najlepszą platformę zamiany informacji, wiedzy i doświadczeń o kierunkach rozwoju sektora handle detalicznego w Polsce. Udział przedstawicieli świata polityki i biznesu czyni go nadzwyczajnie atrakcyjnym. Zapraszam serdecznie" - powiedział Ryszard Tomaszewski, Prezes TESCO Polska

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Magazyn Trade Marketer
Pierwszy, polski magazyn skierowany do średniej i wyższej kadry kierowniczej, zajmującej się marketingiem handlowym. Na łamach magazynu podejmowana jest dziedzina BTL, merchandisingu, technik promocji w miejscu sprzedaży, category managementu, eventów marketingowych czy programów lojalnościowych. Magazyn popularny jest wyłącznie w prenumeracie.

Magazyn Trademarketer jest patronem działu Interes na portalu iThink