sprawna, infolinia, biuro, obsługi, klienta

Definicja: powstanie i obsługa niezawodnie działającej infolinii wymaga odpowiedniego przygotowania, wiedzy i doświad słownik.

Czy przydatne?

Co znaczy SPRAWNA INFOLINIA I BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Słownik: Sprawnie działająca infolinia i biuro obsługi klienta może przynieść sporo korzyści i dobre efekty w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, jednak powstanie i obsługa niezawodnie działającej infolinii wymaga odpowiedniego przygotowania, wiedzy i doświad
Definicja: W Polsce działa kilka tys. infolinii ok. połowa numerów nie odpowiada, bądź po połączeniu usłyszymy komunikat: „Nie ma takiego numeru”. Najwięcej poprawnie funkcjonujących infolinii stosowanych jest w handlu, dalej uplasowała się branża finansowa, a następnie przedsiębiorstwa produkcyjne. Przewarzająca część z nich działa w dni powszednie. Bardzo niewielka liczba działa 24 godziny na dobę.

fundamentem skutecznie działającej infolinii jest jej odpowiednia organizacja, gdzie nadzwyczajnie istotna jest sprawa doboru pracowników - którzy są najistotniejsi a równocześnie najmniej doceniani, następnie czas pracy - który powinien być wygodny dla klientów, później mechanizm telekomunikacyjny i mechanizm informatyczny. tak aby dobrze zorganizować te wszystkie wymogi potrzebna jest pomiędzy innymi znajomość potrzeb konsumentów i technik komunikacji, które są bardzo ważne i potrzebne do obsługi infolinii.

nadzwyczajnie ciężko jest zorganizować samemu tego typu przedsięwzięcie, kiedy nie posiada się dostatecznej wiedzy i doświadczenia, a nasze plany mogą skończyć się fiaskiem, dlatego jeżeli infolinia ma spełniać określone cele i zadania dobrze jest zaangażować w to firmę zewnętrzną, która posiada konieczną wiedzę i praktykę.

Taką spółką jest YELLOWTEL, która działa na polskim rynku już od 10 lat i która specjalizuje się we wspieraniu mechanizmów komunikacji z rynkiem, wykorzystując do tego nowoczesne sposoby marketingu bezpośredniego. Baza wiedzy o polskich konsumentach i doświadczenie to sukces długoletniej obecności na rynku, która jest potwierdzeniem wysokiej pozycji spółki. Wiadomości te używane są do strategicznego planowania i taktycznych rozwiązań telemarketingowych. Sposobność realizacji złożonych działań dla klientów i budowanie ich przewagi konkurencyjnej na rynku możliwa jest dzięki ciągłemu podnoszeniu kwalifikacji i poszerzaniu swojej wiedzy.

Dzięki doświadczeniu doradców i konsultantów w zakresie komunikacji bezpośredniej spółka opracowuje unikatowy sposób kontaktu z konsumentem, który przynosi wymierne korzyści i efekty.

CALL CENTER to centrum, które świadczy usługi z zakresu budowy stosunku z partnerami biznesowymi i klientami, dzięki niemu spółka optymalizuje mechanizmy kierowania sprzedażą i obsługą klienta w firmach zewnętrznych. Fundamentalnym metodą zastosowania CALL CENTER są infolinie i serwisy konsumenckie, która służą pomiędzy innymi do budowania silnego wizerunku marek i spółek. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi konsultanta z klientem umożliwia przekazanie szczegółowych informacji z sposób naturalny. Konsument może uzyskać szczegółowe wiadomości o oferowanych produktach jak i o korzyściach płynących z ich użytkowania.

Dzięki sprawnym i efektywnym działaniom spółki zleceniodawca może zrezygnować z tworzenia i utrzymywania zespołu zajmującego się procesami kierowania, co sposobność zaoszczędzenia czasu i pieniędzy, a również lepszego podziału zasobów ludzkich.
W ramach outsorcing’u Yellowtel oferuje usługi doradztwa strategicznego, wdrożenia odpowiednich rozwiązań IT i szczegółowego raportowania