wyszukiwarki internetowe co to jest
Definicja: słownik.

Czy przydatne?

Co znaczy Wyszukiwarki internetowe w rzeczywistości

Słownik: Japońscy specjaliści zapowiedzieli koniec ery domen i odnośników. Na nośnikach ATL zachęcają do wyszukiwania. Podają wyraz klucz. Proste i genialne.
Definicja:

Światy połączone



ogromnymi krokami zbliża się okres, gdzie rzeczywistość wirtualna połączy się ze światem realnym. Agencje interaktywne przejmą pakiety kontrolne w agencjach reklamowych, a podział na dwie ekipy docelowe: obywatele i internauci wyparty zostanie poprzez ich wspólny mianownik Netizens - obywatele Internetu.



Netizens

To nie jest scenariusz filmu o przyszłości. Taka przypadek jest aktualnie w Japoni. Internet jest fundamentalnym medium. Obywatel (czytaj Internatua, Użytkownik) postrzega rzeczywistość poprzez pryzmat Sieci. Obraz marki kształtuje serwis www. Stanowi on kluczowe miejsce kontaktu z wytworem albo usługą spółki. Granica między światem realnym a wirtualnym zatarła się.



Świadomość wyszukiwania



powiększa się liczba osób korzystających często z wyszukiwarek internetowych. Każdy z nas zna Google. Świadomość jego istnienia zwalnia nas z obowiązku pamiętania wielu informacji. Dobiega końca era notowania adresów serwisów www. Nie mamy obowiązku znać pełnej oferty czy adresu spółki. Nie musimy nawet pamiętać jej nazwy. Na przewarzająca część pytań odpowiada nam Google. Mogę kupić buty męskie, ewentualnie wybrać konkretną markę Reebok. Wniosek dla ekspertów od marketingu: nie ma reklamy bez SEO.



safari google
źródło: Cabel.name

Nie ma ATL bez SEO



Technologia wymienia nasze postrzeganie świata, ale nie potrafi nagiąć zasady: Czas to pieniądz, konkurencja nie śpi, a kto pierwszy ten lepszy. Pierwszy na liście wyników wyszukiwania wygrywa. Nagrodą są klienci.



Japońscy eksperci od reklamy reagują szybko. Zapowiedzieli koniec ery domen i odnośników. Na nośnikach ATL zachęcają do wyszukiwania. Podają wyraz klucz. Proste i genialne.



atl seo
źródło: Cabel.name

Polska to druga Japonia



Poziom świadomości istnienia Internetu w głowach polskich ekspertów od reklamy ATL nie jest dostateczny. Rzadko kiedy w reklamach telewizyjnych bądź na plakatach możemy dostrzec adresy serwisów www. Polski ATL uwierzył w moc wyszukiwarek zanim jeszcze powstały. Nie ma nazw domen, nie ma informacji 'wyszukaj w Internecie', nie ma żadnego połączenia z Internetem.



Wiem, generalizuję. Powoli wiadomości o serwerach www pojawiają się na sporym formacie w świecie realnym. Niech te spółki, które zdecydowały się na ten krok będą również prekursorami w użyciu ATL SEO.



Znajdziesz mnie w Google



Nie zapamiętuj i nie wpisuj w przeglądarce adresu mojego bloga. Kolejnym wspólnie wyszukaj Artur Kępa.

  • Dodano:
  • Autor: