czego rozpocząć własny biznes co to jest
Definicja: słownik.

Czy przydatne?

Co znaczy Od czego rozpocząć własny E-Biznes?

Słownik: masz pomysł na e-biznes i chciałbyś wiedzieć jak zacząć? Oto kilka pytań i odpowiedzi, które podpowiedzą Ci, gdzie i czego szukać.
Definicja: Dlaczego warto inwestować w e-interes?

Chociażby dlatego, iż to jest jedna z najprężniej rozwijających się dziedzin biznesu. W momencie obecnej internet coraz bardziej zyskuje na znaczeniu jako "nośnik" komunikacji, reklamy, sprzedaży i, chyba w pierwszej kolejności, informacji. Każde pole z wymienionych rośnie w bardzo szybkim tempie, dość wspomnieć, iż wg statystyk w 2011 roku reklama w sieci będzie największym jej dostawcą dla reklamobiorców.

Dlaczego warto skorzystać z doświadczeń osób prowadzących skuteczne i dochodowe E-Biznesy?


Odpowiedź wydaje się oczywista, dla tych jednak, którzy uparcie chcą iść swoją (regularnie wiele dłuższą niż powinni) drogą powtórzmy - po pierwsze, aby skorzystać z rad i wskazówek, które pokażą szanse na szybki rozwój własnego biznesu on-line, po drugie zaś dlatego, aby nie popełnić (zupełnie niepotrzebnie i z sporą utratą czasu, a co za tym idzie, pieniędzy) błędów, z których wyciągnięte zostały już wnioski (właśnie po to, aby nikt nie musiał poprzez to przechodzić ponownie i wiedział, jak najróżniejsze pułapki ominąć).

Jednym z pionierów e-biznesu w Polsce jest Piotr Majewski. Centralnym punktem jego działalności w sieci jest witryna cneb.pl. Prowadzi również kilka innych serwisów. Gdyż jego wiedza i doświadczenie są dość bogate, jest jedną z osób, które z czystym sumieniem polecić można jako sprawdzonego doradcę do spraw e-biznesu. Piotr Majewski jest pomysłodawcą i organizatorem Ogólnopolskiej Konferencji E-Biznesu i Inwestowania OKEBI, której druga edycja odbyła się w dniach 14-15 września w Warszawie.

Gdzie szukać porad, wskazówek, narzędzi i wszelkich innych rzeczy, które mają główne znaczenie dla e-biznesu?

Jest dużo portali, które (bardziej albo mniej udanie) próbują mówić o tej w miarę nowej formie działalności biznesowej. Zdecydowana przewarzająca część jednak skupia się na jednej, dwóch dziedzinach. Dominuje brak kompleksowego podejścia do tematu, co determinuje nieustannymi poszukiwaniami.
Tę niszę próbuje zagospodarować nowy portal e-biznesu - Netigo.pl. Wyróżnia się tym, iż prócz newsów, artykułów, e-booków oferuje praktyczne wiadomości i przydatne narzędzia do prowadzenia e-biznesu. Posiada również Program partnerski, dzięki któremu łatwo rozpocząć swą przygodę z biznesem on-line.
następną postacią dobrze znaną i rozpoznawalną w świecie e-biznesu, w okolicy Piotra Majewskiego, jest Kamil Cebulski. Autor, idąc tropem amerykańskiego słownictwa, bestsellera "/sukces Motyla", który sprzedaje się rewelacyjnie zarówno w wersji drukowanej, jak i elektronicznej (w formie ebooka). Kamil Cebulski jest również twórcą kilku świetnie prosperujących serwisów; prowadzi również Narady MJM - Myśleć jak Milionerzy. To następna więc postać, która sporo może dać każdemu kto pragnie odnieść efekt.

Czy w e-biznesie najważniejszy jest rewolucyjny pomysł?

Doświadczenie pokazuje, iż w ogóle nie. Wielki efekt odnoszą portale i serwisy, które swą działalność oparły na pomysłach już funkcjonujących. Oczywiście, nie poprzestały na sklonowaniu tylko istniejącej idei, lecz dają również cos od siebie - większą przejrzystość serwisu, poprawioną ergonomię, szybszą i skuteczniejszą obsługę klienta, większą elastyczność, i tak dalej Sposobów jest tyle, ile funkcjonujących --interesów. Każda nowa jakość sprawdzonego pomysłu jest wielką szansą na powodzenie.

Niech powyższe słowa będą zachętą do owocnych poszukiwań i odnalezienia Twej własnej niszy i własnej idei (aczkolwiek może zapożyczonej częściowo z funkcjonującego już pomysłu)