nadruki materiałach co to jest
Definicja: Point of Sale Material - przykład zastosowania reklamy wizualnej w miejscu sprzedaży.

Czy przydatne?

Co znaczy Nadruki na materiałach POS

Słownik: Point of Sale Material - przykład zastosowania reklamy wizualnej w miejscu sprzedaży
Definicja: POS – a więc Point of Sale Materials. Jedne z najpopularniejszych, a zarazem najskuteczniejszych materiałów reklamowych mających zachęcić Klienta do podjęcia decyzji o zakupie konkretnego produktu. Umieszczane w sklepie w sąsiedztwie produktu którego dotyczą, zwracają uwagę Klienta nietypową metodą, rozmieszczeniem albo odmienną od reszty półki kolorystyką. O wybór odpowiedniego miejsca w sklepie dla umieszczenia materiału reklamowego dba merchandiser, z kolei pracownik działu trade marketingu troszczy się o to, by nadruki na materiałach POS wykonane zostały w maksymalnie interesujący dla Klienta sposób. by barwy przyciągały wzrok, a treść skłaniała do zapoznania się z wytworem. Tworzenie materiałów POS nie jest wbrew pozorom sprawą prostą. Nadruki nie mogą być banalne albo wykonane w nieestetyczny sposób, może to gdyż zniechęcić Klienta do produktu,przekonanie go zaś ponownie do wykazania zainteresowania ofertą będzie w takim układzie znacząco trudniejsze. Nie ma idealnej recepty na to w jaki sposób zaprojektować doskonałe materiały POS – zależy to w znacznej mierze od branży i charakteru sklepu, w który owe materiały zamierzamy umieścić. Zawsze jednak należy zadbać oto by nadruki wykonane były w sposób trwały, estetyczny i przyciągający uwagę
  • Dodano:
  • Autor: