niewykorzystane możliwości co to jest
Definicja: słownik.

Czy przydatne?

Co znaczy Niewykorzystane możliwości internetu

Słownik: Dlaczego producenci nie wykorzystują pełnych możliwości internetu, zwłaszcza aktualizowania danych o swoich produktach?
Definicja: Jeden z bardziej znanych producentów polskich płytek ceramicznych (zwanych glazurą) zamieścił w swoim pieknym interenetowym katalogu (również w językach obcych) całą paletę produkowanego asortymentu.
Parę lat temu zakupiłem owe śliczne kafelki (poprzez niektórych zwane nawet kachelkami), oczywiście z nadmiarem i to na tyle znacznym, iż zachciało mi się wrzucić ów rzucik na inną ścianę. Niestety, gdyż wstępne obliczenia wykazały braki w posiadanych przeze mnie zapasach (zwyczajnie zabrakło), wszedłem na wspomnianą piękną witrynę, obejrzałem kolekcje (w tym ową lineę) i emajlowo zapytałem producenta (a słyszałem, iż chyba zaprzestali produkcji tego asortymentu i liczyłem raczej na zapomniane resztki magazynowe) -
Witam!
Czy żółta linea 20x25 jeszcze jest wytwarzana? I czy w Gdyni można ją nabyć?

Na uprzejme zapytanie dostałem równie elegancką (a jakże!) odpowiedź -
Witam serdecznie
Płytka linea żółta została wycofana z oferty naszej Spółki. Nie posiadamy jej na stanach magazynowych. Pozdrawiam

A ja się grzecznie i retorycznie pytam - czy po to wymyślono internetowe witryny z możliwością bieżącego informowania o dokonywanych zmianach w produkcji, by nowoczesny producent nie korzystał z tej oczywistej przewagi nad katalogami papierowymi?
A nawet jeżeli chce pokazywać swe wszelkie (w tym historyczne) dokonania (kiedy nawet już przeszły do lamusa), to przecież można było zaznaczyć - "produkcja zakończona".
Ciekawe, ilu rodaków błąka się po internetowej Polsce, wybiera wymarzone artykuły, jedzie do wskazanych sklepów i całuje nie tyle klamki (ponieważ markety są przyjaźnie a namolnie otwarte niemal (poprzez całą dobę i tydzień), ile ślini się na widok przykurzonych zdjęć dumnie wywieszonych asortymentów wzbogacających paletę możliwości producentów, lecz mocno już historycznych, gdyż już od paru lat ich... nie produkują?
Co na to federacje konsumenckie, dyrekcje marketów i samych producentów albo ich hurtowni? A czegóż można spodziewać się, oprócz tuzinkowego przyznania racji zirytowanemu konsumentowi, który nie może czegoś skonsumować w tym konsumpcyjnym bogactwie towarów? Taki cukierek za szybą? tak aby ów łakoć był ukryty za "kachlem", to co najmniej nie byłoby go widać, jako iż niewiele transparentna jest glazura...

PS Po dalszych poszukiwaniach, inny portal (zajmujący się łazienkami) przyjaźniej potraktował klienta - Łazienki LINEA. Przepraszamy, zestawienie wycofana z produkcji. A przy wielu kolekcjach zamieszczono wyjaśniający tekst - UWAGA!!! zestawienie nie jest już produktowana i ma status kolekcji archiwalnej.
O, to rozumiem. I należy się pochwała za poważne potraktowanie klienta! Gdyby producent postąpił podobnie, to zaoszczędziłby nie tylko "poszukiwaczom" dużo czasu, lecz (również sobie (na udzielanie identycznych informacji niepomyślnych dla klientów)