bluepaper, raport, linkach

Definicja: Strategie SEM - sprzedaż czy wizerunek? Bluepaper – pierwszy raport o linkach sponsorowanych słownik.

Czy przydatne?

Co znaczy BLUEPAPER - RAPORT O LINKACH

Słownik: Strategie SEM - sprzedaż czy wizerunek?
Bluepaper – pierwszy raport o linkach sponsorowanych.
Definicja:
Wg Gemiusa 82% użytkowników Internetu klika w płatne odnośniki. Linki są fajne, użyteczne, nieinwazyjne, skuteczne i niedrogie… więc na linki jest szał. Wartość europejskiego rynku SEM w 2006 r. to - zgodnie z danych DoubleClick - 2,16 mld euro. W Polsce reklama w wyszukiwarkach stale rośnie w siłę, dlatego także pierwsze wydanie Bluepapera poświęcone jest skutecznemu planowaniu strategii search engine marketing.

Zajmowana wśród linków sponsorowanych pozycja jest ważna, lecz nie zawsze znaczy to, iż im wyżej tym lepiej. Wszystko zależy od budżetu kampanii, znajomości promowanej marki wśród internautów, i od założonego celu działań SEM (sprzedaż, wizerunek, wiadomość, działania antykryzysowe…). Gdyż największa liczba reklamodawców korzystających z search engine marketing ( zgodnie z tegorocznego raportu SEMPO) ma na celu dlatego rozwinąć własną sprzedaż online (71%) i wzmocnić wizerunek marki (56%), w opracowaniu przygotowanym poprzez Bluerank, na bazie danych pochodzących z kampanii prowadzonych w branży turystycznej, analizowane są właśnie te dwa przypadki.

Jesteśmy agencją SEM, która realizuje projekty marketingowe i precyzyjnie analizuje ich przebieg. Przygotowujemy kampanie linków sponsorowanych badając jakość wygenerowanego poprzez nie ruchu na stronie, oceniamy usability witryn docelowych, by maksymalnie zwiększyć konwersję i na podstawie tego formułujemy analityczne opracowania. Mam tu na myśli nasz autorski Bluepaper - mówi Maciej Gałecki – szef agencji Bluerank.

Pierwsze wydanie Bluepapera z pełną wersją raportu "SEM – sprzedaż czy wizerunek" dostępne jest tutaj http://www.bluerank.pl/bluepapers/bluepaper_062007.pdf

sukces analizy zawartej w raporcie i rozważań na temat wizerunkowych i sprzedażowych kampanii search engine marketing, stanowi macierz, która każdej spółce promującej się w wyszukiwarkach pozwoli wdrożyć optymalną strategię SEM.

Szczegółowe dane liczbowe, wykresy, wspomniana macierz i analizy przebiegu sprzedażowych i wizerunkowych kampanii linków sponsorowanych prowadzonych w branży turystycznej, dostępne są w pełnej wersji raportu Bluerank. Agencja zachęca do wykorzystywania materiału za podaniem źródła i autorów analizy.

--

Bluerank - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów (między innymi na potrzeby rynku austriackiego, rosyjskiego, niemieckiego i UK) z zakresu search engine optimization, a również kampanii SEM na rynku polskim (dla spółek oferujących produkty sensytywne, przedstawicieli sektora turystycznego, finansowego, motoryzacyjnego, rozrywkowego, e-commerce i dla mediów). Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowej organizacji zrzeszającej spółki, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego zastosowania Internetu.